De biologische bloemenpluktuin komt dit jaar weer op het land naast de oude boomgaard. Het land is voorbewerkt door Mees en inmiddels zijn de dahliaknollen de grond in gegaan. Deze hadden we in de wagenkeet uitgezocht, een grote klus, want we hebben er nogal wat 😅 Zo’n 500 knollen hebben we in de grond gestopt, dat zijn ongeveer 35 soorten. We telen ze dit jaar in een zogenaamde rug, net zoals bij aardappelen.
Komende tijd zullen we meer en meer bloemen erbij planten en zaaien. We schatten in augustus open te gaan.
Komen jullie ze bewonderen en plukken deze zomer?
