FAQ: Veelgestelde vragen over het groentenabonnement

Staat je vraag er niet bij, mail ons! info@groentenabonnement.nl

Kan ik vooraf zien wat ik in mijn groente- en fruitpakket kan verwachten?

Jazeker! Vanaf vrijdagmorgen 9.00 uur staat de inhoud van de volgende week op onze site (wijzigingen voorbehouden).

Kan ik het abonnement 1x per 2 weken ontvangen?

Ja, dat kan. Je ontvangt de levering dan in de oneven weken. Stuur ons na aanmelding een e-mail info@groentenabonnement.nl waarin je aangeeft dat je 1x per 2 weken mee wilt doen.

Is er ook een proefabonnement?

Zeker! Ga eerst 6 weken proeven, meld je aan voor het proefabonnement.

Kan ik de inhoud van het pakket wisselen als ik bijv. iets niet lust?

We horen vaak van abonnees dat ze nieuwe groenten hebben leren waarderen! Met onze recepten helpen we je graag op weg. Het is helaas niet mogelijk om bepaalde groenten te wisselen.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Heel eenvoudig! Gebruik de knop vakantie-opgave als je een aantal weken geen pakket wilt ontvangen. Wil je definitief stoppen, gebruik dan het formulier voor ‘opzeggen‘. Er is geen opzegtermijn, maar we zouden het fijn vinden als je een opzegtermijn van 4 weken in acht wilt nemen i.v.m. onze (teelt) planning.

Kan ik de boerderij bezoeken?

Heel graag zelfs! Ieder jaar stellen we een gevarieerd programma Welkom bij de boer! samen. Op die momenten ben je van harte welkom op onze boerderij.

Hoe weet ik zeker dat op boerderij Landzicht biologisch wordt gewerkt?

Wij zijn een gecertificeerd biologisch bedrijf, je kunt ons herkennen aan deze keurmerken:

skal logo eko keurmerk

groentepakket icoon

Neem nu een abonnement!